In mintea lui Martin Locke
CALITATE SI RECLAMA
Joe Wright: Solar Tackle e o firma renumita pentru produse interesante si unice, ca si pentru calitate. Nu te deranjeaza sa vezi ca, in momentul de fata, se pune un accent mai mare pe reclama decat pe calitatea produsului?
Martin Locke: Oferta e atat de mare in ziua de azi, incat pescarii sunt bombardati cu tot felul de produse, din toate partile. Indiferent cat de bun e un produs, trebuie prezentat intr-un mod eficient, ca pescarii sa poata intelege cum se foloseste si ce avantaje are. Pe de alta parte, calitatea e un aspect care nu trebuie subestimat, iar aici Solar a avut intotdeauna o imagine buna in ochii pescarilor - sau cel putin asa ni se spune. Prefer sa fim in situatia in care produsele noastre sunt bune si nu trebuie decat sa strigam putin mai tare ca sa ne facem auziti.
Unele dintre produsele noastre sunt oarecum produse de nisa, ca atare au nevoie de explicatii detaliate. Daca punem accent pe informatie si pe reclama, asta nu face decat sa consolideze marca Solar, dar in niciun caz nu inseamna ca am renuntat la calitate. Un exemplu de produs care e folosit mai putin decat ar trebui e Spiker Hair Pin, un "fir de par" metalic, care iti permite sa pui momeala in montura fara croseta si fara opritor, sa schimbi boiliesul imediat sau sa-i adaugi o boaba de plastic. Fiind insa un mic accesoriu pus intr-un mic ambalaj, trece neobservat in multimea de alte accesorii dintr-un magazin de pescuit. Piata articolelor de crap a ajuns aproape de nerecunoscut in comparatie cu ce era cand a aparut Solar Tackle, iar solutia este sa te adaptezi la nou, nu sa te plangi ca lucrurile nu mai sunt cum erau. De asemenea, e placut sa contribui la schimbarile care se petrec si sa ridici nivelul calitatii.





